MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

اس ام اس های تسلیت محرم

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۲۲ ب.ظ
فانوس اشک هایتان را روشن کنید ، ماه غریبی شهید نینواست .
فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد
.
.
.
خلائق خاک بر سر جملگی زاری کنید
محرم ماه خون آمد عزاداری کنید
ز خاک نینوا فریاد می خیزد چنین
حسینم یار می خواهد، وفاداری کنید . . .
.
.
.
دلم دریاچه ی غم شد دوباره / قد آیینه ها خم شد دوباره
صدای سنج و دمام اومد از دور / بخون ای دل محرم شد دوباره . . .
.
.
.
ای آن که غمت مسئله آموز من است
شور غم تو در دل پرسوز من است
روزی که حسین! بر تو من گریه کنم
سوگند به تو که بهترین روز من است  . . .
ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
.
.
.
همواره تجّسم قیام است حسین (ع)
در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع)
در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز
دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع)
.
.
.
مُحرّم، خیمه ای است که محبان خاندان نور در آن
به شراب طهور اشک و عزا دعوت شده اند . . .
فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد
.
.
.
محرم آمد و دلها غمین شد غم و عشق وبلا با هم اجین شد
حسین آماده بهر جانفشانی است دوباره فاطمه قلبش حزین شد . . .
.
.
.
تا دل ز غم تو گشت بی تاب حسین
این چشم تهی نگشت از آب حسین
عمری است نیازمند این درگاهم
یک لحظه گدای خویش دریاب! حسین . . .
ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
.
.
.
عطری که از حوالی پرچم وزیده است
ما را به سمت مجلس آقا کشیده است
از صحن هر حسینیه تا صحن کربلا
صد کوچه بازکنید محرم رسیده است . . .
.
.
.
ماه اشک های بی اختیار، ماه غمبار اسیران
ماه فریادهای خونین و ماه طنین، مؤید صحرای عشق
بر شما عاشوراییان تسلیت باد . . .
.
.
.
هم عشق حسین، معنی زندگی است
هم گریه بر او کمال سازندگی است
.
 
.
.

هر قدم قافله سوی خزان میرود / مشک به مهمانی تیر و کمان میرود . . ..
.
.
اردوی محرم به دل
م خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خونخدا کرد
.
.
.
السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر الع
هد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین
.
.
.
منم نواده ی هاجر که پیش چشم ترم / به مذبح آمده این بار هر دو تا پسرم . .
.
.
دو تا کبوتر من قابل ضریح تو نیست / اگر به خاک می افتند هم فدای حرم . . .
..
بر من لباس نوکری‌ام را کفن کنید / نوکر بهشت هم برود باز نوکر است . . .
.
.
.
به یاد داغ بانو، دلشکست
ه / محرم می روم دنبال دسته . . .
.
.
.
علم بر دوش مردانجوان است / علی اصغر امیر کودکان . . .
.
.
.
چشمی که در بهشت تو گریان نمی شود / باید حواله داد به دست جهنمش . . .
.
.
.
هر که غمت را خرید، عشرت عالم فرو
خت / با خبران غمت بی خبر از عالمند . . .
.
.
.
گشت چو در کربلا، رایت عشقت بلند / خیل ملک در رکوع پیش لوایت خمند . . .
.
.
.
به روی گونه ی گل رد پای شبنم ها / غمت ب
ه خاک رسانده است گُرده های غم ها . . .
.
.
.
ولحظه لحظه های این روزها
عزادارند / دویده در رگشان خونی از محرم ها . .
.
.
.
رسوائی امیه، قتل رقیه شد / این طفل به جمله عشاق رهبر است
دلم میخواد که توی هر
دو عالم / سینه زن محرم تو باشم . . .
.
.
.
یه دختری گوشه ویروونه نشسته / رفته تو فکر باباشو و چشاشو بسته
..
.
مهمانم و بسترم زمین است / عطشانم و قلبم آتشین است
دشمن همه سوی در کمین اس
ت / من عاشقم و گناهم این است
.
.
.
دلم گردیده در بحر غمت غرق / مَنِه بین منو فرزند خود فرق
اگر عیبم بود کم سن و سالی
/ چرا پس گاهواره گشته خالی؟!
.
.
.
خنده کنان می رود روز جزا در به
شت / هر که به دنیا کند گریه برای حسین
.
.
.
فرموده است حضرت صادق هر آنکسی / گریان جدّ ما شده با من برادر است
در حج و در عبادت و در سجده‌های شب / گریه ک
ن حسین شریک پیمبر است . . .
.
.
.
منزلگه عشاق دل آگاه حسین است ،
بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است
از مردم گمراه جهان راه مجویید ، نزدیکترین راه به الله حسین است . . .
.
.
.
علی یک دسته گل از یاس آورد / زطوبی شاخه ی احساس آورد
میان باغی از گل های زهرا / خ
وشا ام البنین عباس آورد . . ..
.
.
شبای جمعه ز
هرا زائر این زمینه
سینه زن ح
سینه ، یل ام البنینه
.
این هلال غم و اندوه که امشب بینی
یازده شام دگر بر قد زینب بینی
// فرا رسیدن ایام عزای حسینی تسلیت باد…

محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشوار به پا شد

فرمود: “هیچ کس در روز قیامت در امان نیست مگر کسی که در دنیا از خدا بترسد”
آغاز ماه حسین(ع) بر عاشقان حسینی تسلیت باد.

سلام من به محرم به ماه دلبر زینب
به اشک سینه زنانش ز نزد مادر زینب
سلام من به محرم به آنکه صاحب آن است
به کاروان بهاری که در مسیر خزان است
سلام من به محرم، به غصه و غـم مهدی
به چشم کاسه ی خون و به شال ماتم مهدی

ای اشک کجایی که غم از راه رسید
اندوه عظیم و ماتم از راه رسید
یک سال گذشت و باز یکبار دگر
پلکی زدی و محرم از راه رسید
// سلام بر ماه عاشقان
و سلام بر حسین…

پرسیدم از هلال، چرا قامتت خم است؟
آهی کشید و گفت ماه محرم است
گفتم که چیست محرم؟ به ناله گفت
ماه عزای اشرف اولاد آدم است

باز این چه شورش است که در خلق عالم است؟ — باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است؟
باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین — بی نفخ صور، خاسته تا عرش اعظم است؟
گر خوانمش قیامت دنیا، بعید نیست — این رستخیز عام که نامش محرم است

یکسال پشت پای گناهم دویده ام
یکسال در نبود تو حسرت کشیده ام
حالا شکست خورده کرببلا منم
حالا به سرزمین محرم رسیده ام
با شانه ای که دست تو بر آن کشیده شد
بار گناه این ور و آن ور کشیده ام

بـرای سیـنـه زدن رخصتـی بـده آقـا
به دست خسته من قدرتی بده آقا
شبیه سال گذشته دوباره آمده ام
بـرای خوب شـدن فـرصـتی بـده آقا
دوباره قصد نمودم که نوکرت باشم
در ایـن دو ماه عـزا همتـی بده آقـا

فرشته‌ها از امشب صبوی غم می‌نوشن
دوباره اهل جنت پیرهن سیاه می‌پوشن
// فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم

  • milad king

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی