MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

درخت تنومند انقلاب اسلامی 35 ساله شد

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۴۲ ب.ظ

همان همدلی که نهال کوچک و جوان انقلاب اسلامی را پروراند و از آن مواظبت کرد و اکنون این نونهال به درختی تنومند بدل شده است. درختی که در اوج جوانی و توانمندی است . درختی که همیشه سبز است و 75 میلیون باغبان دارد.

این درخت تنومند همواره سبز خواهد ماند و باغبانانش حامی و پشتیبان آن خواهند بود.

تبریز، امروز 22 بهمن 1391 موازی با تمام کشور غرق در شور و اشتیاق بود و مردم انقلابی تبریز بار دیگر عشق خود را به انقلاب اسلامی اثبات کردند.

روسای سه قوه اتحاد اتحاد

 




همان همدلی که نهال کوچک و جوان انقلاب اسلامی را پروراند و از آن مواظبت کرد و اکنون این نونهال به درختی تنومند بدل شده است. درختی که در اوج جوانی و توانمندی است . درختی که همیشه سبز است و 75 میلیون باغبان دارد.

این درخت تنومند همواره سبز خواهد ماند و باغبانانش حامی و پشتیبان آن خواهند بود.

تبریز، امروز 22 بهمن 1391 موازی با تمام کشور غرق در شور و اشتیاق بود و مردم انقلابی تبریز بار دیگر عشق خود را به انقلاب اسلامی اثبات کردند.

شعار های چند ساله انقلاب اسلامی مانند مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و همچنین الله اکبر بود ولی امسال شعار های دیگری مانند "روسای سه قوه اتحاد اتحاد" را نیز شنیدیم که مردم به اتحاد مسئولان نظام و مردم تاکید داشتند.

مسئولان استانی نیز امروز همراه با مردم در تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند

رئیس دانشگاه تبریز در این راهپیمایی در گفت وگو یی گفت:امروز مردم احساس وظیفه می کنند وبا حضورشان نشان می دهند که صحنه را خالی نمی گذارند.

پرویز آژیده خاطر نشان کرد:حضور گسترده مردم نشان می دهد که مردم پشتیبان و حامی نظام هستند و عشق خود را به مقام عظمی ولایت اثبات کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اذعان کرد:دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمی توان در یک جمله خلاصه کرد ولی به نظر من مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به خودباوری اسلامی اشاره کرد که باعث رشد و تعالی در تمام عرصه به ویژه در عرصه علمی است که در دنیا جایگاه ویژه ای در این عرصه داریم.

آژیده در پاسخ به این سوال که آیا تحریم ها می توانند مردم را در تنگنا قرار دهند؟ گفت: این واقعیت را نمی توان انکار کرد که تحریم ها از لحاظ اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده اند اما مردم ما به قدری هوشمند هستند که می دانند تاثیر تحریم ها موقت است و با این کار ها نمی توان جمهوری اسلامی را شکست داد.

وی ادامه داد:مسئولان باید در پاسداشت از صبر مردم مشکلات اقتصاد را حل کنند و کمک کنند که مردم انقلابی در تنگنای اقتصادی به سر نبرند.

مهم ترن دستاورد انقلاب اسلامی پیروز حق علیه باطل است

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی هم در این راهپیمایی نظراتی همسو با رئیس دانشگاه تبریز داشت. وی در گفت و گویی افزود: مردم هر ساله حضوری پر رنگ تر از سال های گذشته دارند و این امر نشان می دهد که تیلیغات استکبار علیه ایران کارساز نیست چرا مردم ایران بصیرتی آگاه دارند و نسبت به مسائل سیاسی کشور خود بی اعتنا نیستند.

علی عبادیان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را پیروزی حق علیه باطل دانسته و افزود: انقلاب اسلامی ایران به جهانیان اثبات کرد حق همیشه علیه باطل پیروز است و ظلم نمی تواند پایدار بماند.

عبادیان خاطر نشان کرد: پیشرفت ملت ایران در عرصه های علمی و فناوری نشان می دهد ایران کشوری مستقل است و با وجود همه تهدیدها می تواند در عرصه های علمی ،نظامی و هنری پیشرفت داشته باشد.

آزادی در همه جای ایران طنین انداز شده است

یک جوان اهل کشور آذربایجان که برای طی مراحل درمانی به ایران آمده در حالی که در جمع راهپیمایی کنندگان حضور داشت گفت: آزادی نیاز هر انسانی است و انسان باید آزاد و آزاده زندگی کند. ایران یکی از کشور هایی است که به جهانیان اثبات کرد که می توان آزادانه و بدون تن دادن به هر ظلمی زندکی کرد.

ساکیت محمد اف افزود:ما برای درمان به تبریز آمده بودیم که زمان اقامت ما با جشن انقلاب اسلامی مقارن شد و خوشحال هستیم که در این زمان در ایران حضور داریم و می توانیم در شادی این مردم سهیم باشیم.

برنامه های جنبی همزمان با راهپیمایی 22 بهمن

در راهپیمایی امسال سازمان های مختلفی همراه و همسو با مردم حضور داشتند و برنامه های فرهنگی در جایگاه های اختصاصی برگزار می شد.

بر نامه هایی مانند مسابقه نقاشی و مسابقه ادبی که توسط کانون پرورشی فکری کودکان آذربایجان شرقی برگزار می شد، شور و شوق جشن انقلاب را افزون کرده بود.

مردم ایران هر ساله نشان داده اند که کنار هم ایستاده اند نه مقابل هم، هر چند اقتصاد کشور وضعیت مناسبی نداشته باشد، هرچند تحریم ها باعث نوسات اقتصاد شود و هر چند مردم دغدغه زیادی داشته باشند امروز نشان دادند که حضور دارند و هرگز صحنه را خالی نمی کنند.

.................................

گزارش از ندا فرشباف



  • milad king

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی