MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

حجاب فاطمی یا عزاداری فاطمی

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ب.ظ


چقدر زیباست وقتی من میتوانم از پارچه ی عزای مادرم تاج بندگی بسازم
چقدر لذت دارد این غرورم که وجودم را پوشانده
کاش میتوانستم جرعه ای ازاین زلالِ وجودم را به آن بیچاره هایی که مرا متحجر میخوانند بچشانم
اما نه...
این لذت را به جهانم نمیدهم
بی خانمانی ارزانی تان باد
من چادری دارم که از صورت نقاش شده ی تو زیباتر و از تن برهنه ی تو مستحکم تر است
چادرم...
مادرم....
یادگار مادرم...
تاج سرم...
چادر من....همه ی بندگی من...

  • milad king

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی