MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

شاید اگر آن روزها این لانه جاسوسی تسخیر نمی شد و آمریکایی ها همچنان به فتنه انگیزی بر علیه جمهوری اسلامی ایران می پرداختند، این انقلاب زنده نمی ماند و از بین می رفت!!!! آری؛ تسخیر این لانه تا این حد برای بقای انقلاب حیاتی و مهم بود، آمریکایی ها بارها و بارها بر علیه ایران و گروه های انقلابی و مردم متدین کودتا کردند!

جاسوسان بعد از آنکه اوضاع را خطرناک دیدند و دیگر مطمئن بودند که دانشجویان انقلابی بر آنها غلبه خواهند کرد، به ناچار شروع کردند به از بین بردن اسناد مهمی که گواهی خیانت های پی در پی آمریکا علیه ایران و مردم ایران بود. البته توسط کاغذ خورد کن ها و ابزار آلات دیگر تا حدودی موفق شدند به طوری که یکی از آمریکایی ها تا چند ساعت پس از تصرف لانه هم داشت در پشت یک در فولادین رمزدار اسناد و مدارک را در دستگاه خورد کن می ریخت تا به دست دانشجویان نیافتد که وی هم به ناچار تسلیم دانشجویان پیرو خط امام شد. ولی با همه ی این تلاش های آمریکایی ها دانشجویان پس از جمع آوری کاغذ های خورد شده و ریز ریز شده، آن کاغذ خورده ها را در کنار هم گذاشتند دست آمریکای خبیث و جنایتکار را برای مردم ایران و مردم جهان رو کردند! از جمله این خباثت ها؛ ارتباط با بنی صدر و خط دادن به وی بود که نامه های ارسالی وزارت خارجه آمریکا به لانه جاسوسی را باید از این جمله سندها عنوان کرد.

همان طور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در سخنان خود فرمودند؛ وظیفه ی ما در حال حاضر بالا بردن بصیرت و آگاهی خویش است.

 






ساختمان مرکزی لانه جاسوسی آمریکا، لحظاتی پس از اشغال





گارد حفاظت از لانه جاسوسی آمریکا برای جلوگیری از ورود دانشجویان به ساختمان




دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لحظاتی پس از اشغال لانه جاسوسی آمریکا




دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در حال ورود به لانه جاسوسی آمریکا




جشن سال نو میلادی با حضور کشیش مسیحی در لانه جاسوسی آمریکا







دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لحظاتی پس از ورود به لانه جاسوسی آمریکا

تصاویر شهدای دانشجو
 

      
     

  • milad king

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی