MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

خاطراتی از زندگی مقام معظم رهبری

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ

روزی در حسینیه جماران منبر رفتم و خاطراتی از زندگی مقام معظم رهبری بیان کردم.بعد از سخنرانی،شخصی که خود را پزشک معرفی میکرد به من مراجعه کرد و گفت:اجازه بدهید من هم یک خاطره برای شما بگویم؛روزی در مطب نشسته بودم ،بیماران را ویزیت میکردم که خانم بسیار محجبه ای به همراه فرزندش به عنوان بیمار به من مراجعه کردند.پس از معاینه ،قیافه فرزند مرا به فکر برد،چون به مقام معظم رهبری شباهت فراوانی داشت.

از مادر آن نوجوان پرسیدم که آیا شما با آیت الله خامنه ای نسبتی دارید؟

خانم گفت:بله،من همسر ایشان هستم .

تعجب تمام وجودم را فرا گرفت.

به ایشان عرض کردم:مگر شما پزشک خصوصی ندارید؟

ایشان گفتند:خیر،آقا چنین کاری را اجازه نمیدهند و میگویند شما باید مانند سایر مردم ، به بیمارستان مراجعه کنید.

زمانیکه رفتند ، دیگر نتوانستم به کارم ادامه دهم.سرم را روی میز گذاشتم و بسیار گریه کردم.من این خاطره را از زبان آن پزشک شنیدم.تمام مشخصات وی را به یاد دارم،اما با این حال از عالم بزرگواری هم پرسیدم،ایشان نیز موضوع را تایید فرمودند.

  • milad king

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی