MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

نظر پوتین در مورد مقام معظم رهبری

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵ ب.ظ
افسران - نظر پوتین در مورد مقام معظم رهبری

«با عنایات به مطالعاتی که من درباره مسیح داشته ام در ملاقات با رهبر ایران تمام ویژگی های نوشته شده برای مسیح را در آیت الله خامنه ای دیدم و برایم متجلی شد. حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد. او حکیم و دانشمندی است که تصمیم گیری و تنظیم سیاست ایران با اوست و با وجود درایت و هوش سرشار ایشان هیچ خطری متوجه ایران نمی شود. من در ملاقات با ایشان معنای واقعی قانون اساسی جمهوری اسلامی و مفهوم ولایت فقیه و ولایت علمای دینی را که شنیده بودم، فهمیدم.»

  • milad king

نظرات  (۲)

  • حمید ایرانمنش
  • سلام / وبلاگ خیلی عالی دارید اصلا حال کردم مطالبت هم بهترین ها بودند
    به وبلاگ من هم سری بزنی می دونم سر می زنی اگه می خوای وبلاگ کسی دیگه رو در عرض 1 دقیقه هک کنی بیا تو وبلاگ خودم آموزش دادم.نظر هم حتما می زاری دیدی که من نظر دادم تو هم نا مردی نکن.
    www.hakohakkari.blogfa.com

    .
  • میلادفریدنیا
  • سلام عزیزم
    خیلی جالب بود برام!
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی