MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

یا فاطمه رمز موفقیت من است

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ


سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با «نسیم»: بعد از مصدومیت سنگین چند فصل قبل، چیزی نمانده بود از فوتبال خداحافظی کنم اما در همان روزها دوستم این زیرپیراهن مشکی منقش به نام حضرت فاطمه(س) را از کربلا برایم آورد/ این پیراهن آن‌قدر برایم خوش‌یمن بود که نذر کردم تا آخر عمر فوتبالی‌ام در تمام بازی‌ها آن را بپوشم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خیلی‌ها می‌گفتند برای خودنمایی این کار را انجام می‌دهم اما من هرچه دارم از صدقه‌سر ائمه و به خصوص خانم فاطمه زهرا (س) است. به همین دلیل تابستان و زمستان و در تمام بازی‌های تیمم این لباس را به تن می‌کنم. دنبال این هم نیستم که کسی از من تقدیر کند، چون این کار را به خاطر اعتقاد و دل خودم انجام می‌دهم.

وی افزود: به خاطر در آوردن پیراهنم چند بار در بازی‌های آسیایی با کارت زرد و حتی جریمه مالی مواجه شدم. چون در این مسابقات نوشتن شعارهای سیاسی و مذهبی روی پیراهن ممنوع است اما این جریمه‌ها اصلا برایم مهم نیست و به خاطر نذری که کرده‌ام، تا آخرین روز فوتبالم به این کار ادامه می‌دهم

  • milad king

نظرات  (۱)

تایید کاکو.
خیلی هم تایید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی