MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

اذان و اقامه

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ

افسران - درس زندگی...


علمای اسلام میگوید ؛

روزی یک مرد صائبی به من گفت ؛ اسلام را به من تعلیم بده تا مسلمان شوم . من هم گرایش او را به اسلام پرسیدم .
گفت ؛ از کودکی به اسلام علاقه داشتم و هر وقت از محله مسلمانها می گذشتم ؛ صدای اذان را می شنیدم ، احساس خوبی داشتم . نیرویی مرا چنان به طرف خود می کشید که از رفتن باز می ماندم و به اذان گوش می دادم .
این امر باعث شد درباره اسلام تحقیق کنم و به حقانیت آن پی ببرم . من از او خواستم تا مادرش را نزد من بیاورد . از مادرش پرسیدم ؛ آیا در زمان حمل یا کودکی او کاری را انجام داده تا سرانجامش چنین بشود ؟
مادر فکر کرد و گفت ؛ همسایه ما مردی روحانی بود . وقتی بچه ام متولد شد نزد ما آمد و بچه را در دامان خود نشاند . در گوش راست و چپ او چیزی خواند که نفهمیدم چه بود .
من گفتم ؛ فهمیدم ! این همان اذان و اقامه است که در اسلام آمده است و در بدو تولد کودکان در گوش راست و چپ آنها خوانده میشود .
آثار تربیتی اذان و اقامه ؛ دور شدن شیطان ، حفظ از جنون و پیسی و غش ، ایمنی از آتش ، آموزش و یادگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی