MiLaD__KiNG

آخرین مطالب

نگاه شهیدان

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۲ ق.ظ
نگاه شهدا به ماست چه قدر شبیه شهدا هستیم!!!

 

 

نگاه شهیدان به انتخاب ماست...

 

این را برای نگاه مهربان یک دوست نوشته ام...

وقتی نگاهم می کنی،

حسی درون وجودم شکفتن آغاز می کند.

حسی که نمی دانم چیست،اما...

می دانم التیام می گیرد این دل با داشتنش!

وقتی نگاهم می کنی،

ته قلبم تهی می شود از هستی هست هایی که نیست!

هست های پوچ زندگانی ام،

که ارمغان بودنشان،نبودن است برای من!

وقتی نگاهم می کنی،

بقبه در ادامه مطلب


نگاه شهدا به ماست چه قدر شبیه شهدا هستیم!!!

 

نگاه شهیدان به انتخاب ماست...

این را برای نگاه مهربان یک دوست نوشته ام...

وقتی نگاهم می کنی،

حسی درون وجودم شکفتن آغاز می کند.

حسی که نمی دانم چیست،اما...

می دانم التیام می گیرد این دل با داشتنش!

وقتی نگاهم می کنی،

ته قلبم تهی می شود از هستی هست هایی که نیست!

هست های پوچ زندگانی ام،

که ارمغان بودنشان،نبودن است برای من!

وقتی نگاهم می کنی،

بذر شرمی جاودانه را در خاک وجودم می نشانی،

تا بفهانی ام "این رسمش نبود"ِ رفتنت برای ماندنم را!

آن زمان که دلم را به ضریح نقره ای نگاهت گره می زنم،

با من سخن می گوید این نگاه!

سخن می گوید!

از حرف هایی که گفتنی است...

و من نگفتم!

از صداهایی که شنیدنی است...

و من نشنیدم!

از راه هایی که رفتنی است...

و من نرفتم!

این حرف ها و صداها و راه ها را تو به سادگی یک انتخاب،گفتی و شنیدی و رفتی!

عقل و ادراک من در فهم همین انتخاب،کندی می کند.

و نافهمی ام را سنگینی نگاه توست که شماتت!

راستی نگاه تو سنگین تر است یا گناه من؟!

می دانم که سنگینی گناه من،نگاه تو را چنین می کند.

نگاهت را نه،اما سنگینی اش را از من بگیر مهربان.

مبتدای نگاه توست که خبر می آفریند و من دنیا را در آیینه چشمان تو دنبال می کنم.

همان دنیایی که تو از منزلگاه خدا به نظاره نشستی اش.

همان دنیایی که باید و شاید زندگی ام را در حیطه اقتدار خویش گرفته است.

برایم دعا کن !

دعا کن به خویشتنم بازگردم تا دیگر آتش نگیرد این پروانه پریشان نگاهت در حرم گناه من!

دعا کن به خویشتنم بازگردم تا دیگر عصیان نکند این اقیانوس بی طوفان مژگانت از قهر ناقدری من!

دعا کن به خویشتنم بازگردم تا دیگر به غم ننشیند این مهربانی چشمان آشنایت در غربت بی آشیانی پرنده دل من!

ارتعاش پلک خواهشم را به غمزه ای قرار ببخش.

حداقل پلک بزن تا بدانم می بینی ام!

پلک بزن..

نظرات  (۱)

  • در گیر گیر ودار
  • سلام
    هر جور که فکر کنی چه به خنده چه به گریه ما هیچ کاری نکردیم 
    و
    فقط
    باید گفت:
    شهدا شرمنده ایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    شهدا شرمنده ایم....شهدا شرمنده ایم ...شهدا شرمنده ایم
    تا نفس میزنیم همه..تا دمی که ما زنده ایم...یادمون نره از روی شهدا شرمنده ایم
    شهدا شرمنده ایم...شهدا.....
    توی قصه عاشقی همیشه بازنده ایم...فراموش نکنیم که از شهدا شرمنده ایم
    دلامون شده خالی از غم عاشقی و جنون...توی شهر ما این روزا فراموش شده یادتون...
    شهدا شرمنده ایم...شهدا...
    یاد صیاد و کاظمی ...یاد همت و باکری...یاد اون مردا به خیر...یاد چمران و باقری..
    شهدا شرمنده ایم...شهدا ...
    روز دشمن شب میشه...تا به خط میزنید همه به ندای خمینی و با نوای یا فاطمه..
    وصیت کردید شما به اطاعت از ولی...ایشالله ماهم بشیم فدای سید علی..
    شهدا شرمنده ایم..شهدا..
    روی لب های خشک تون السلام علی الحسین...علی اکبر شدید برای پیر خمین..
    توی قصه عاشقی همیشه بازنده ایم...یادمون نره از روی شهدا شرمنده ایم...
    شهدا شرمنده ایم..شهدا..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی